"I´ts not the number of breaths you take, it´s the number of moments that takes your breath away"

fredag 8 januari 2010

Wiiihooo!

Paket från Amy idag :ingen tull, hon hade kryssat i "Gift" och $47 i värde (värt lite mer än så...)Tack för det!!
Sen var jag och dottern på Kapp-Ahl, då köpte jag den söta klänningen, som både Katinka (har jag för mig iaf..) och Eva-Lena som hon provar HÄR
Samt en fin vardagstunika också..

Nu jobbar jag i kväll, samt i morgon på dagen - får se om jag kan få till en provning och visa mina köp på söndag.

Någon som varit på Indiska nyss (Katinka?), och sett om de har linnen i typ färgen Royal? Det har iaf funnits (enligt denna Traderasäljaren, jag har mailat och frågat...)
Vet ju inte när detta var, frågan är om det kan finnas nu?
http://www.tradera.com/auction/auction.aspx?aid=104968199

Jag önskar Er alla underbara en trevlig fredagkväll, samt helg!!

14 kommentarer:

  1. Härligt med paket - nu måste du visa så fort du hinner!

    Trevlig helg!
    KRAM

    SvaraRadera
  2. Väntar också på paket från Amy.....vet du när ditt skickades från USA?

    SvaraRadera
  3. Hur går det med ditt pulvrande? Är du hungrig? Har du sett något resultat på vågen?
    Tack för härlig bloggläsning!

    SvaraRadera
  4. Jag är ju också störtkär i royal - min färg verkligen. Har fått tag på ett linne i snygg "royal"färg på coop forum faktiskt, tror serien heter retro. Kanske finns de fortfarande kvar! Lycka till med pulvrandet. Jag har gått på mina soppor och bars igen, helt nödvändigt efter julens frossande!

    SvaraRadera
  5. Hej på er:
    Bina: Ja, jag ska visa på söndag.
    Anonym: Mitt paket skickades 30/12.
    Jo, det går bara fint med pulvrandet. Jag är faktiskt inte alls spec. hungrig, men kul är det ju inte....om du skulle börja kan jag tipsa om att börja med Allevo, Nutrilett el Naturdiet första dagarna tills du är i ketos. De får man äta 5 soppor av, och det är skönt att ha de att "se fram emot"=mer hanterbart. CK är ju bara 3... Jag har tom idag dag 5 gått ner 3 kg.
    Nena: Vårt CF har slutat med kläder (förutom bebis/småbarn), så jag undrar om det finns....Men jag ska kolla, annars i grannstaden vid tillfälle. Tack för tips!
    Nu hägrar sängen!

    SvaraRadera
  6. OJ mitt paket skickades den 21/12..............nu blir jag lite orolig!
    :-( Tänkte att det kanske kunde ta lite tid i och med att det varit så mycket helgdagar.Någon mer som beställt från Fitts & co. som fått eller inte fått sitt paket?

    SvaraRadera
  7. Oj va spännande..Får du visa sen vad det var för något fint:-)
    Kram Mia

    SvaraRadera
  8. Lyllo dig som fått paket, mitt har inte kommit ännu. Jag väntar och väntar....

    ~Livet i byn

    SvaraRadera
  9. Det hade hon gjort på mitt paket oxå men jag fick betala tull ändå :-( det ska bli kul att få se vad du har köpt :-) ja vi har ju jobbhelg du och jag ;-)
    Ha d gott!
    Kram!

    SvaraRadera
  10. Halloj igen,

    Har köpt Leggingsen på Mandeldesign.se. Här nedan kommer direktlänken. Dom är toppenfina och så sköna.

    http://mandeldesign.se/fashion/item.asp?topic=1869

    ~Livet i byn

    SvaraRadera
  11. Peggy;vet du när ditt paket skickades från Amy?

    SvaraRadera
  12. Åhhh, köpte du den fina KappAhl klänningen du med? Kul! Visst är den fin? Jag älskar min och är så glad för att jag köpte den.

    Och som jag sa, nej, inga linnen i Royal såg jag tyvärr... Kram

    SvaraRadera
  13. Jag köpte den på IR Design i Trelleborg. Tyvärr så såg jag inga när jag var där den 30 december. Tyvärr. :(
    Hoppas du hittar den på Tradera.
    Kram

    SvaraRadera
  14. Anonym: ja mitt paket skickades den 14 December..

    SvaraRadera