"I´ts not the number of breaths you take, it´s the number of moments that takes your breath away"

tisdag 26 januari 2010

Sista dagen på upptrappningen idag

Alltså 1 vecka. Det har gått väldigt bra, det är så gott att äta men jag har inte drabbats av något *det-är-så-gott-att-jag-bara-vill-trycka-i-mig-allt-gott-som-finns-och-lite-till* som jag har väldigt lätt att drabbas av.... Gick upp några hekton de första dagarna, men sedan ner och sedan lite upp och sedan ner...Man samlar ju olika mycket vätska beroende på vad man äter - tex. samlar jag på mig vätska om jag äter räkor. Denna vecka har jag iaf gått ner 0.8 - och det är jag supernöjd med!!
Hur jag ätit denna vecka ser du här: http://viktigastebloggen.blogspot.com/2010/01/upptrappning.html förutom att jag ätit 4 Allevo chokladsoppor (de är så goda varma)/dag istf CK. Fr dag 3 har jag ökat proteinet till 80 g. samt nu de sista dagarna har jag även ätit varma grönsaker till maten. Jag tycker jag äter HELA tiden!
Fr. o m i morgon går jag över till det som kallas HalvfartXtravaganza
Har tänkt äta så här tills på söndag innan jag går över helt till V.V på måndag.
Frukost:
Havregrynsgröt på 0,75 dl gryn
1 msk äpplemos eller bär
En skvätt lättmjölk
1 kokt hackat ägg blandat med 1 dl keso
1 stort glas vatten
1 kopp kaffe

Lunch
100gr kycklingfilé
wookgrönsaker
sallad (gurka, paprika, isbergssallad, rödlök)
keso
1 stort glas vatten

Mellanmål
1 Allevosoppa
1 stort glas vatten

Middag
1 bit Lax
ugnsrostade grönsaker (morot, squash, rödlök, färsk svamp, paprika)
keso smaksatt med sambal oelek
sallad (samma som vid lunch)
1 stort glas vatten

Mellanmål
Halvt äpple, apelsin eller päron
10 cashewnötter
1 stort glas vatten

Ev. En Allevosoppa till om jag skulle vara hungrig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar