"I´ts not the number of breaths you take, it´s the number of moments that takes your breath away"

söndag 31 januari 2010

Ny Fonda snart på väg!

Vilken tur man har ibland! Mona läste mitt inlägg om Fondan, och det visade sig att hon hade motsatta "problemet". Så imorgon åker min Fonda iväg till henne, och hennes till mig!
Tänk vad Blogglandia är bra ändå!

När jag postar den, ska jag hämta ut mitt paket från Bohemia 2 st Rea-tishor.

Idag blir det bara till att ta det lugnt, har planerat matsedel (ja 2 dagar..) för min start med V.v , inte helt lätt...Blir nog lättare i morgon, då jag tänker bli Månadsmedlem+ , då får man tillgång till recept, butiksguide, calculator mm
Ikväll ska jag (galet nog) jobba extra....Ångrade mig i samma stund som jag sa ja, men samtidigt är det bra med lite extrapengar, har VABat lite denna månad....

1 kommentar:

  1. God morgon! Jag startar på nytt med VV hemifrån idag.. vi skriver nog in oss och lär det nya systemet .. *diskuterar precis just nu*

    Lycka till!
    KRAM

    SvaraRadera