"I´ts not the number of breaths you take, it´s the number of moments that takes your breath away"

måndag 4 januari 2010

Varning för kopior!!






Ja, nu finns väskorna att köpa från Kina, och det betyder att det kommer svämma över av dem på Tradera! Håll utkik efter just dessa bilder, eftersom de antagligen kommer användas i annonserna. Vill du köpa de här väskorna begär kvitto!!!
De kostar alltså $30/st + porto (som är billigare ju fler man köper utslaget per st.)
säljarna kommer väl göra en rejäl hacka, då de brukar gå för runt 1200:- st. Det är det som retar mig som fan samt att tradera inte gör något åt detta!!

6 kommentarer:

  1. Nu har jag tipsat om det här! Tack för infon och mycket viktigt! Kram

    SvaraRadera
  2. BLÄÄÄÄ!
    Jag avskyr verkligen det här med kopior!!Tack för infon!

    KRAM

    SvaraRadera
  3. Jag är glad för att detta kommer ut!

    Håll hårt i kvitton!

    SvaraRadera
  4. Bra att du tipsar om detta! Så snuskigt om folk tjänar pengar på att lura andra!!
    Hoppas alla ser upp nu så att det inte blir en marknad för detta. Ja, spara kvitton borde man absolut bli bättre på. Jag är kass på det tyvärr!

    SvaraRadera
  5. Halloj,

    Svar från min blogg: Jag är 167 cm och väger 50 kg nu. Det känns väldigt lättsamt mot för vad jag vägt om man säger så.

    Eländigt med alla dessa kopior, man får vara lite försiktig alltså!

    ~Livet i byn

    SvaraRadera
  6. Jag har köpt en sådan väska och tycker den ser ut som äkta. Välsydd, inte ett stygn fel, underbart foder (som håller), tofsarna mckt bra sydda och sitter fast ordentligt. Dragkedjan helt OK med mckt raka sömmar. Har bara positivt att säga om den och är helnöjd.

    SvaraRadera