"I´ts not the number of breaths you take, it´s the number of moments that takes your breath away"

fredag 29 januari 2010

Shopping....

Lönen flddrar iväg oroväckande fort, tycker jag.... Har idag lagt en beställning på Ellos på lite grejer....
Var i stan och fick se denna fina tunika på Lindex

Bild från Lindex Shop Online
399:-, blev lite snål och köpte den inte. Hemma hittade jag en rabattkod på 30% så då beställde jag den!

Verkar bli väldigt inne med denim i vår/sommar, mest ljust...är det nåt ni gillar?

5 kommentarer:

  1. Japp, jag tror lönen har vingar ibland :0)

    Jag gillar denimin och har ju köpt tunikan från Mandeldesign. Hoppas på kjolen från Odd Molly...

    ~Livet i byn

    SvaraRadera
  2. Ljus denim är super på sommaren...bland det somrigaste som finns.
    Japp xtravaganza...jobbigt idag...hur länge har du kört?

    SvaraRadera
  3. Ja, jag håller med ovanstående. Jättefint på sommaren!

    Och du, hoppas du inte tar illa upp, men jag har valt att bara skriva väldigt allmänt om mitt jobb här i bloggvärlden eftersom bloggen har blivit väldigt offentlig och jag har ett jobb som det rimmar illa med. Har ofta kurser och konferenser på helger dock. Pust. Kram

    SvaraRadera
  4. Affärerna svämmar ju över av vackra vårplagg och skor så hur ska man kunna låta bli att handla då? Själv pulvrar jag nu så jag väntar lite med att handla f ö r mycket.

    Tunikan var jättefin! Lindex har små guldkorn väldigt ofta nu tycker jag!
    kram

    SvaraRadera
  5. Du har helt rätt, Dr Quinn går varm. Måste ju kolla vad min själsfrände hittar på vet du ;0)

    ~Livet i byn

    SvaraRadera