"I´ts not the number of breaths you take, it´s the number of moments that takes your breath away"

söndag 10 januari 2010

Dagen idag....

...har gått i ett. Mest pga av vi sov lite för länge.....Lite släktbesök, och så var vi nu i kväll på bio : "Luftslottet som sprängdes", den var bra - bättre än 2:an
(OM spotting i filmen: den som tecknar porträtt i en rättegång *kommer inte ihåg vad de kallas* hade en marin Lovely knit från höstens kollektion *haha, skadad*)

Så jag har faktiskt inte ens hunnit prova det jag köpt från Amy, det var bara 2 plagg:


#329 Light cotton embroided l/s Retar mig lite på att nu måste jag få tag i ett royalfärgat linne...
# 39 Pointell me shortsleeve Söt, men ser ganska liten ut i storlep
Slår mig att de senaste plagg jag köpt från butik : De här, Alchemistry tunikan samt Nylon Parker coaten inte doftar Mollydoft ett dugg! Ni andra som fått paket från Amy, har de doftat?
Nu ska jag i alla fall chocka er med en dagens outfit! (hör ju inte till vanligheterna precis...)




Hate hate tee, Velourrobe fr förra vårens koll, jeanstights Kapp Ahl, Jacquard long sock (som redan gått hål under båda hälarna, använt dem ca 4-5 gånger), armband från Humanity for All, det andra fick jag av stora dottern i julklapp, det är från "Pearls for girls" På ringen står det: Make love not war. Jättefint!

2 kommentarer:

  1. Hej! Du har också fått dina Humanityband nu, va? Jag hade ju ett sedan innan och jag har upptäckt att det är skillnad på det och de nya jag fick från USA. De från USA är "tjockare" och känns mer "plastiga" än det jag köpt i Sverige. Det som är köpt i Sverige är tunnare och mer "läderbandsaktigt" = bekvämare. Har du samma erfarenheter? KRAM från mig :-)

    SvaraRadera
  2. Superhärlig outfit! Grattis till två bra köp, den första blusen har jag med fast i blå. Så härlig! /Kram Malin

    SvaraRadera