"I´ts not the number of breaths you take, it´s the number of moments that takes your breath away"

lördag 23 januari 2010

Jag är en förtappad människa...

...med noll självdiciplin...
Eller ska man kalla det lättpåverkad? Jag tyckte visst Fonda-dress var söt, användbar och en modell jag verkligen gillar och passar mig. Men ändå tvekade jag, blev snål osv.
Men nu slog jag iaf till, för det skulle garanterat bli en repris av Deirdres-dress-dilemmat, och Frilldress tunic-dilemmat (när jag fått ändan ur, så är det slut överallt...)
När jag ändå höll på köpte jag 2 tishor från Bohemia design...

3 kommentarer:

  1. hihi, känner så igen mig, men nu har jag försökt att istället köpa och i så fall hellre returnera om det inte passar - för det går så rackarns fort!! Jag har jagat fonda dressen i pink, och fick napp i fredags kväll, i en butik som ännu inte fått sin leverans men som visste att det skulle få den...så nu hoppas jag att min lilla lapp där inte försvinner för då dör jag! Ska nog ringa på måndag för att se om de fått sin leverans...

    SvaraRadera
  2. Ha-ha, men du jag är värre. Jag skulle inte alls ha en endast Fonda och nu är två på väg hem till mig. En köpte maken till mig i rosa och den andra vita köpte jag för pengarna jag fick när jag sålde Frill Dress som blivit för stor för mig. Så jag kanske också ska skämmas ;0)

    ~Livet i byn

    SvaraRadera
  3. Ja visst är det surt när det inte passar..:-( men jag lär säkert hitta något annat som sitter bättre :-) ja Fonda Dress lär vi nog alla gå omkring i ;-)
    Kram!

    SvaraRadera