"I´ts not the number of breaths you take, it´s the number of moments that takes your breath away"

onsdag 6 januari 2010

Förälskad i Royal!!

Lustigt, den färgen har jag alltid fått för mig att jag inte passar i - men det gör jag faktiskt, och jag älskar den!
Köpte denna för ett tag sedan:

Otroligt fin och skön!
Nu vill jag ha fler plagg i Royal, och helst en klänning:

# 14 Deirdres dress i strl 2
Tror jag sökt igenom varenda webshop utan resultat, så nu ställer jag mitt hopp till om någon sett den i någon fysisk butik (gärna på rea...)
Även denna är intressant i strl 2:

#4 Velour frill dresstunic

6 kommentarer:

  1. Visst är det en härlig färg! Älskar den jag också! Tyvärr inte sett någon av dem på reorna. :(

    SvaraRadera
  2. Royal är min favorit också!Lyckades hitta ett linne, rib jersey tank, i royal på rea.Tyvärr har jag inte sett någon av dessa två klänningar på någon rea.
    Hur går det med "pulvrandet"? Min 7:e dag idag och det går ok.Fryser fortfarande.......men man får kämpa på :-)
    Kram

    SvaraRadera
  3. Samma här!! Jag älskar Royal och jag har oxå dammsugit nätet efter en velourklänning i Royal men har inte lycktas att hitta någon :-( vi får hålla utkik på tradera ;-)
    Kram!

    SvaraRadera
  4. Royal är jättefin! Men av nån anledning så har jag intalat mig själv att jag inte passar i den färgen? Kanske ska man bli mer "vågad" och prova nått nytt! ;-) /Malin

    SvaraRadera
  5. Jag med! Har aldrig använt såna färger eftersom jag är rödhårig, men den här har jag fastnat för och skiter i om det skär sig med skallen. Mesiga rosa färger går bort däremot. Är jättefint på många andra men inte mig. Deidres dressen stod jag och höll i, i en butik i Nora. Köpte den inte och har ångrat mig sen dess....

    SvaraRadera
  6. Jag älskar royal! Har köpt nästan allt som kommit i den färgen i vinter så nu börjar jag nästan få nog. En till tröja i royal fick dock följa med mig hem från rean idag :-)

    SvaraRadera