"I´ts not the number of breaths you take, it´s the number of moments that takes your breath away"

torsdag 23 juli 2009

Tillbaks!!

Vi har haft en rolig, mysig och något ansträngande semester...Ja, det blir ju gärna det när 6 pers ska samsas under samma tak (och tältduk, det iof i bara 2 nätter)
Har även gjort en "svenne-banan kryssning" och beställt drinkar av "Håkan i baren", ja då förstår alla att det handlar om Cinderellakryssning. Något som inte finns här på Västkusten...Ja, det var en erfarenhet rikare, och det känns som om magen är full ännu! (det jag noterade var att den enda som bar något OM-plagg på båten var jag..., lite strange...På Grönan några dagar innan var det ju några stycken till.)

Ja, nu är den tredje tvättmaskinen igång - hoppas på torkväder ute i morgon!!!

Maten ja....Usch, vill inte tänka på att väga mig! Antingen gör jag det, eller så gör jag det efter några dagars strikt LCHF:ande....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar