"I´ts not the number of breaths you take, it´s the number of moments that takes your breath away"

fredag 3 juli 2009

Röd Hate hate tee...

..idag kom den i brevlådan! Hade börjat undra och bli nervös (blir man ju jämt när det tar lite tid) Den var i en jättefin lite mer aprikosröd färg (läs: Min färg), på bilden ser den nästan lite ceriseröd ut....Strl 0 - fatta :-)
Med påse, tags och härlig Odd Mollydoft! Men jag blir lite konfunderad när jag ser lappen i nacken, det sitter en liten påsydd "stel" lapp på den vanliga mjuka beiga lappen...Där det står "made in Portugal". Den finns inte på min svarta Hate hate tee. Inte heller på mina andra Odd Mollyplagg - förutom på två st - de som jag vet är fake ("Summer of 2007 tunic" och "Everyday cardigan")
Eller finns de på en del plagg och inte andra?

Nu väntar jag bara på det beiga linnet (från samma säljare, men inropat senare)

På måndag hoppas jag den vita Pointelletopen kommer, säljaren har mailat om att hon skickat den idag.

Jippi, en snäll nätvän ska kolla efter ett vitt linne i morgon!

1 kommentar:

  1. Fast du, jag tror inte du behöver oroa dig. Jag köpte Imagination Wrapen i butik och där finns också ett sådant märke... Jag skulle tro att Odd Molly låter tillverka dem lite varstans faktiskt. Därför varierar de lite i storlek också kanske?

    SvaraRadera