"I´ts not the number of breaths you take, it´s the number of moments that takes your breath away"

onsdag 8 juli 2009

Rutiga damen did it again....




Bjöd hem min 4 rutiga tunika på bara någon månad...Från 0 till 4... Nä, inget mer Traderande nu! Åker ju till Sthlm på onsdag, vill inte ha några Mollysar i postgången då! Hittade ingen "OM-bild" på denna, den är från Vive la Differencekollektionen, någon som vet vilket nummer den har? På Tradera hittar jag bara bruna och röda som sålts innan....Denna är alltså mörkblå/beige. Bild lånad av säljaren...510:-

2 kommentarer:

  1. Nämen halli hallå, här smög du med en blogg. Med mina två hobbysar just nu. *bänkar mig*

    SvaraRadera
  2. Den är så fin...:)
    Vill ha den..
    Jag har den kortärmade..Likadan
    men det hjälper kanske inte med nummret, på den?

    SvaraRadera