"I´ts not the number of breaths you take, it´s the number of moments that takes your breath away"

söndag 12 juli 2009

Bytt utseende...

..hmm, ser lite konstigt ut med allt på vänstersidan...?
Kl 16 idag gick jag iaf på SEEEMESTER!!!
På jobbet *shhh* hann jag med att klicka hem en "Poplin sleeved frilled" ,även kallad av Bina för "kärringblusen no 1" (eller nåt) en blå (kan ses fladdra förbi i Mollyalbumet <-------- ) Hittar ingen bild på OM´s hemsida (varför finns den inte med där?) Tog den på "Köp nu" endast 7 minuter efter den lades upp, haha måste vara rekord nästan! Endast 649:-, utropet var 625:- Kanontrevlig säljare, som har samma bank som mig, så den kommer förhoppningsvis redan på tisdag (så får den följa med mig till hufvudstaden)

2 kommentarer:

  1. Ja, men vad kul! Den blusen är fin. Jag har den i chalk och jag tycker minsann inte att den är någon kärringblus haha...

    SvaraRadera
  2. Vilket klipp! Grattis till tanten :-).

    Tack för viktpepp - behövs när man vacklar.

    SvaraRadera