"I´ts not the number of breaths you take, it´s the number of moments that takes your breath away"

fredag 24 juli 2009

Mest använda Mollysar...

...under Sthlmsresan: (Weehh, "livebilder" - men huvudlösa ;) )




Först: Hilfe Bloggeranvändare!! Hur får jag de här tre bilderna på rad sas????
Poplin sleeved frilled blusen var ett synnerligen bra köp! Passar så himla fint ihop med linnet under (vad hette det nu? Riblace Pointelle?) Användes många gånger!! Blusen är ganska liten (och kort) i strl, så jag är glad att jag köpte strl 3
Hate hate teen är så fin och användbar, tyvärr lite stor...Blir liksom en bulle på magen, fast där inte är någon...Strl 2.
Blue Eyed tunic hade jag på Cinderellakryssningen, med Leejeanskjol och vita leggings. Jag trivs inte riktigt i den, känns lite för gullig för mig - fast nu när jag ser den på kortet så är det faktiskt riktigt fint. Den är stor i strl, jag har strl 1.
Hade också min röda Hate hate tee en dag, men inget kort på det.

2 kommentarer:

  1. Vad fin du är! Och visst, jag hojtar på om jag ser den till dig! Hade som sagt också tänkt köpa den fast i dark blue - Grandmas Coat alltså - men antingen får det bli ett Traderafynd under hösten eller så kör jag på den till nästa vår istället. Stor i storlek dock är vad jag hört.

    SvaraRadera
  2. Här kommer hilfe ;)

    När du lägger upp bilder, där det står välj en layout där väljer du INGEN (längst till vänster). Då hamnar alla bilder under varandra i inlägget, där kan du markera dem och sedan dra dem dit du vill att de ska ligga!

    SvaraRadera