"I´ts not the number of breaths you take, it´s the number of moments that takes your breath away"

torsdag 9 juli 2009

Post idag:

Var och hämtade på ICA post från Nola Rekat för bara £5 i porto! Fint packat, innehöll detta:


Verkar ju som om min dröm om ett vitt Pointellelinne inte kommer att inträffa, så jag beställde detta för ett tag sedan. Ganska genomskinligt, men het ok. Däremot lite sur för det var två små fläckar på (som säkert går bort, men ändå...)
Hemma hade även detta kommit, som jag köpte via Ebay:

Jättefint! Det är från "Amore Spare Integritas" kollektionen. Mörkbeige som på Ebaybilden.

3 kommentarer:

  1. Underbara fynd! Man kan ju inte låta bli! Vill så gärna ha en massa fint ju!

    SvaraRadera
  2. Men du, förresten. Har du den? Hur är den i stl? Ligger mellan 1 och 2 och kan nämligen bara hitta den i stl 1 nu....

    SvaraRadera
  3. Hej!

    Ja du... idag blev det ordentlig reashopping :)

    Vet inte om du såg min kommentar ang. linnet?

    "Jag ramlade precis över en OM-rea på en tysk sida. Det är inte från senaste kollektionen
    http://2.bp.blogspot.com/_XEM3oofz7rs/SlRq43dQU_I/AAAAAAAABw0/gQJg4ojunuQ/s1600-h/p-white.jpg

    Jag tycker att det är snyggare än årets.
    Hursomhelt fanns de i str 2 och 3. Jag beställde en i str 3 till mig, klickade även ner ett i str 2 med dig i tankarna. Vill du ha det... hojta till (29 euro) annars så säljer jag det på Tradera :) "

    Anna-Karin

    SvaraRadera