"I´ts not the number of breaths you take, it´s the number of moments that takes your breath away"

torsdag 2 juli 2009

Sista dagen?

Vågar jag skriva att detta är sista Hel-kurdagen...? Jag tror och hoppas det. Vågen stod idag på 66.2, bara 0.2 kvar!
Jag kommer köra 1 veckas upptrappning:
Fredag: 3 påsar CK + 100 g rostbiff (samt lite sallad och ca 1½ mask coleslaw)
Lördag: 3 påsar CK + Grillat kött, grillad halloumi m bacon + sallad och liiite beasås + liiite pepparsås
Söndag: 2 påsar CK + 1 kokt ägg, ½ avocado, skagensallad samt räkor + vet ej (protein+ gröns)
Måndag: som söndag
Tisdag: 1 pås CK + någon slags sallad, ev. med lax + vet ej (måste ta med mig till jobbet)
Onsdag: Turkyougurth med lite hallon o mandelspån samt "fröknäcke" med något pålägg +
något med kyckling (jobbar) + vet ej
Torsdag: som onsdag
Får uppdatera detta sedan...
Jag kommer alltså äta LCHF sedan! Har gjort det innan, och det är det enda jag kan hålla vikten med! Äter jag kolhydrater så tar det inte länge förrän alla kilon är tillbax.
Nähä, dags att göra sig i ordning för en lat dag på stranden!! Är ledig i 4 dagar, hääärligt - sedan jobbar jag 1 vecka (6 dagar) sedan är det SEMESTER i 4 veckor *uuuunderbart*

1 kommentar: