"I´ts not the number of breaths you take, it´s the number of moments that takes your breath away"

fredag 10 juli 2009

Fredag

Vågade att kliva upp på vågen idag, lika bra att få det gjort innan Sthlm - då lär det bli svårt att vara helt strikt...
Så efter att slutat med CK för 1 vecka sedan, 5 dagars upptrappning och LCHFmat:
+1.8 kg Jo, jag vet! Man räknar med att man går upp 2 kg efter ren kur...Å andra sidan så äter jag ju minimalt med kolisar....Bara jag håller mig under 70 är jag nöjd (helst 68) Det är bara att köra på. Min kropp är inte känd för att vara snäll och medgörlig....

Dagens mat:
Frukost Två skivor LC-bröd , bregott, salami. Kaffe med grädde.
Lunch: Omelett på 3 ägg, lite grädde s&p samt rökt makrill. Dill&gräslök.
Middag: Mexicansk sallad på Tommys
Åt inte av brödet (vilket maken gjorde, samt nallade av barnens pommes)
Fredagsgott: LC Rabarberpaj med typ vaniljsås el. Råkräm. Gott var det!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar