"I´ts not the number of breaths you take, it´s the number of moments that takes your breath away"

söndag 28 februari 2010

Kollar av intresse: Till salu

Allt jag säljer kan jag maila egna bilder av såklart, bara fråga! Om flera är intresserade så är det högstbjudande som gäller. Se gärna mina omdömen på Tradera: Där heter jag LeeMM


Först ut: #101 Suede Tasselbag. Ingen trist Kina-kopia!! Köpt av gulliga Bina för 1000:- inkl frakt och det är det jag vill ha också.(hon har i sin tur köpt den på Country Dreams (inscannat kvitto kan bifogas) Fin,fint skick!




De här linnet är köpt på Trendsales, och jag får inte använt det...
De är i strl 2. Fint skick!!! 500:-+ frakt


(så här ser den ut på, denna färg är mest rättvis - den andra är så mörk.)
Denna #613 Frilled blouse är från förra vårkollektionen och är i strl 3 (inte jättestor i strl, mer som en 2:a) Den fanns inte på någon produktbild, och inte så jättevanlig (tror jag?) Fin blå färg. Bak i nacken är det broderat med vit text: "Starting at the end, then working backwords" Superskick!
800:- + frakt


Förra årets fina Pre-springblus: #916 Blue Eyed tunic strl 1 (men rymlig)
Jättefin, men "inte jag".....Superskick!!
850:- + frakt vill jag ha.

Ja, thats for now....tror jag....
100303 Har tagit bort två sålda plagg.

7 kommentarer:

  1. Standardunderklänningen är jag superintresserad av men skulle vilja veta mått vid byst, tvärsöver (då dessa skiljer sig åt har jag märkt), så om du kan mäta är jag supertacksam! Tacksam om du kan maila mig mått, min adress är christine.djurberg@gmail.com.
    Ha en bra dag!

    SvaraRadera
  2. Hej hopp. Jag vill gärna ha underklänningen om du inte sålt den. Maila mig gärna på isako78@gmail.com

    SvaraRadera
  3. Är också intresserad av underklänningen, förutsatt att bystmåttet passar =)

    //Ella

    SvaraRadera
  4. Hej,

    Jag vill gärna köpa den vita underklänningen i strl 2. Hör gärna av dig på mollyflickan@hotmail.se

    Tusen tack på förhand!

    Mvh,
    Mollyflickan

    SvaraRadera
  5. Du lär få sålt allt på en gång. Underklänningen letar jag med fast i storlek 1 eller 0.

    ~Livet i byn

    SvaraRadera
  6. Hej,
    Jag ar intresserad av den vita underklanningen/linnet om inte mollyflickan koper den.
    Jag mailar dig.
    Lena

    SvaraRadera