"I´ts not the number of breaths you take, it´s the number of moments that takes your breath away"

lördag 27 februari 2010

Willys-anektot....

Har varit och handlat idag inför 18-årskalaset i morron.
Visst, jag handlade mycket - men får ändå en smärre chock i kassan då det går på 2850:-. Jag sa det till kassörskan, men fick ett trevligt snörpande på mun som svar....
Kunde ju stått på mig där, men vis av erfarenhet från yngre dagar då man gjort just det och så stämmer summan, så tänkte jag att jag kollar kvittot sen...
Jotack, 50 KILO bladpersilja för 1650:- Tur jag inte hann köra iväg.
Just den damen i kassan var inte kvar, annars hade hon kunnat få se på snörpande.
*intresseklubben antecknar* kanske, men
vad jag vill få fram är: Kolla alltid kvittot!!

1 kommentar:

  1. oj! Japp hände mig nyligen, handla några fjuttiga grejor o tyckte det blev väl dyrt, visst jag hade betalt för 45 st plastkassar *morr*

    SvaraRadera