"I´ts not the number of breaths you take, it´s the number of moments that takes your breath away"

söndag 28 februari 2010

Pust!

Slappar lite nu efter 18-årskalaset....och 16-årskalas, sonen fyller i morgon...Smidigt att kunna samordna kalasen, men det har alltid varit så att det kanske inte är lika kul att uppvakta honom på morronen efter....*stackarn*
Fick faktiskt in både smörgåstårta och liiiiten bit kaka (vit chokladkladdkaka *mums*)
inom dagens ProPoints. Beror på att jag inte hann äta något mer innan, förutom 2 knäcke med keso till frukost. Nu tänker jag inte äta något mer i kväll, förutom ev. en fruktsallad - men det är ju "gratis"!

På onsdag när jag ska till V.V hoppas jag att jag nått mitt delmål, och då har jag bara 3 kilo kvar till målvikt! Hade på mig samma outfit idag som jag hade på julafton, ett par svarta blanka brallor och Alchemestry tunic. Båda satt betydligt lösare än sist kan jag säga! Har faktiskt för mig att jag fick ha brallorna oknäppta då. Har gått ner 9 kilo sedan dess, så det är klart att det SKA märkas på kläderna!

Well, var en sväng på Lindex i går och köpte denna top - fin tycker jag!

2 kommentarer:

  1. Förstår att du pustar ut efter kalasandet, sådan brukar ta på krafterna!

    Men heja på dig!! Nio kilo är ju rätt mycket, grattis :0)

    ~Livet i byn

    SvaraRadera
  2. Hej! Linnet är ganska normalt i storlek. Om man behöver ha en stadig behå så kommer den att synas i ryggen. Själv har jag en behå under som jag köpte när jag skulle ha balklänning som är gjord för urringade ryggar. Fast egentligen, vad sjutton gör det om behån syns. Det är petitesser:) Det vore värre om allt syntes fram;)

    SvaraRadera