"I´ts not the number of breaths you take, it´s the number of moments that takes your breath away"

onsdag 10 februari 2010

Tjohooo!! Trendsalespaket....

...REDAN!! Betalade i söndags, och idag kom den - det kan man kalla snabbt, är ju ändå från Danmark!
Såååå fin!! Eller hur!?








...och en ovanlig outfitbild....Vi har som synes också en "fulspegel" i dotterns rum.
Extremt dålig bild...fick ta utan blixt.
Denna tunika har jag suktat efter de gånger jag sett den på Tradera, och nu blev den min ;) Älskar modellen, texten (som går runt även bak), loggan och den lilla fina röda rosetten!

Ingen Tenfold idag :( Läste att en del fått mail att deras beställning inte finns. Deras server funkade inte när jag skulle betala med kort, så till slut valde jag förskottsbetalning - hoppas verkligen det är som det ska, har inte hört något iaf.

4 kommentarer:

  1. Åh så fin!! förstår att du är glad över ditt köp :-)
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Åhhh det måste ju vara samma kollektion som mitt lilla fynd för ett par veckor sedan!

    Jättesöt!!

    SvaraRadera
  3. oj vad söt, har inte vågat mig på trendsales än men det verkar ju va väl värt besväret!

    Kram

    SvaraRadera
  4. Vilken fining! Men visst är det kul med Trendsales eftersom det går att hitta raringar för en liten penning. :)

    SvaraRadera