"I´ts not the number of breaths you take, it´s the number of moments that takes your breath away"

lördag 6 februari 2010

Har gjort en Bina....

Har klickat hem en SÅN HÄR

Velade mellan Almost black och Chalk ett halvt dygn...Men det blev det förstnämda. Tror jag kommer använda den mest!

Ps. "Smygvägde" mig i går em, och då hade jag gått ner 0.7 sedan i måndags! *jippi*

Har precis ätit fläskfilé med klyftpotatis samt tsatziki och sallad. Ska snart avnjuta
kaffe och en 4PP dessert till Mello

1 kommentar:

  1. Vilket fint köpt, den är så fin. Jag fick just veta att det jag köpt från Ajabaja inte fanns kvar. Blir så jäkla sur för det fanns minsann då jag klickade hem det, har hänt förut hos dem men aldrig hos någon annan webbutik.

    Ingen idé att du har kvar för stora kläder, det ger dig bara en anledning att gå upp igen...

    ~Livet i byn

    SvaraRadera