"I´ts not the number of breaths you take, it´s the number of moments that takes your breath away"

söndag 21 februari 2010

Oj, vad tyst...

en vecka sedan förra inlägget!
Beror på två saker:
1. Min jobbigaste jobb-vecka har tagit slut idag. Jobbat alla dagar utom i går.

2. Nästan all datortid har gått åt till att kolla resor. Om allt går väl sitter vi här om 1 år (ja, snacka om att vara ute i god tid) Orka en sån här vinter (till) utan något att se fram emot:

Kan säga så här: Inte är det billigt att resa många.....och när barnen börjar bli vuxna.... Men jag känner mer och mer att resor är det jag vill lägga pengar på. Om jag så ska offra en del Molly-inköp!
Detta blir nog sista resan vi gör alla, efter det är vi "bara" fyra som ska åka.
Eller varför inte bara jag och maken?! *drömmer*

9 kommentarer:

  1. Ser hur underbart ut som helst, precis var man önskade att man var just nu. Onekligen värt att offra några Mollysar för. :o) Kram!

    SvaraRadera
  2. Åh jag tittade just på nedräkningskalendern för vår resa och insåg att det snart är mars och därifrån till maj är det inte så långt. Vart är det ni skall åka? Jag håller med, det är långt ifrån billigt när man är många och jag försöker hålla i mina Mollytyglar aningen nu...

    Hoppas du får en bra och lite lugnare vecka!
    KRAM

    SvaraRadera
  3. Härligt med en resa, vi åkte ofta innan jag fick hudcancer. Nu vågar vi inte längre eftersom jag då måste sitta inomhus.

    ~Livet i byn

    SvaraRadera
  4. Att resa är bland det bästa jag vet.
    När sönerna flyttade hemifrån så började vi kunna resa ännu mer.
    Planerar avresedatum men beställer inte resmål förens någon dag innan - perfekt, billigt å bra :)

    SvaraRadera
  5. CLE: Låter perfekt! Så kan vi göra sedan kanske när vi bara är två...går inte när man är 6 pers!

    Anonym: Japp, Egypten. Har inte varit där innan, det är ju mest solsäkert vid den tiden (slutet av feb.) om man inte vill/kan åka till Thailand eller annat långväga.

    SvaraRadera
  6. Det är ju en känsla med underklänningen. Har skäljt den i sköljmedel i går kväll och ska göra ett nytt försök i dag.

    ~Livet i byn

    SvaraRadera
  7. Jag har sköljt upp Chrysalisen nu och resutlatet kan du se i bloggen :0)

    ~Livet i byn

    SvaraRadera
  8. Ja tänk om man kunde få komma iväg på en resa..!! nu känns det rätt så tröstlöst med all snö och kyla! Ja Grandmas var en hit! jag älskar den och det tror jag du kommer att göra oxå ;-)
    Kram!

    SvaraRadera