"I´ts not the number of breaths you take, it´s the number of moments that takes your breath away"

söndag 14 februari 2010

A. H. D


Ja, Alla Hjärtans Dag.
Inget vi firar direkt, men jag har faktiskt fått blommor av Älsklingen idag! Dottern har köpt Noblesschoklad (hmm, och jag som inte ska äta det...)till mig.
Ska försöka bli bättre från min förkylning idag, så jag ska orka jobba HELA veckan (förutom lördag) *suck*

Måste berätta att min yngste son, 12 år har skaffat flickvän ;) De ska gå på bio idag - så gulligt!

1 kommentar:

  1. Jag firar inte heller Alla hjärtansdag..
    Vad gulligt att din son är på bio med sin flickvän...=)
    Jag är såå kär i min #261 Remix blouse...
    Ja, den är väldigt stor runt om...
    Men ärmarna är helt perfekta..=)
    Jag som har storlek 4, kan inte ha 3 beror på mina armar...
    Hör med Jeanette "Mortys hörna"..
    Hon är smalare än mig...
    Hon köpte den i röd...
    KRAM

    SvaraRadera