"I´ts not the number of breaths you take, it´s the number of moments that takes your breath away"

måndag 1 mars 2010

Underklänningen!



Har försökt fånga "krokarna" som jag benämner dem på bild, lyckades inte så bra...det är det bästa jag kunde få till + en helbild på klänningen.
Nu skrev jag ju att om flera var intresserade så var det högstbjudande som gäller, så då får jag ju hålla på det. Känns mest schysst så...Så det är Christine, Sanni, Ella som lämnat kommentarer här, så har en tjej som heter Nikki mailat mig. (Tror Mollyflickan menar det vita linnet? Mailar dig) Så vill ni gå högre än 1000:- +frakt, så kan ni väl lämna kommentar här under - annars blir den Christines eftersom hon var först.

Uppdatering kl 23.00 Har inte mått så bra i kväll, ont i huvudet och kämpat mot illamåendet (jag vann) Ska jobba i morgon och sedan ska jag med dottern på ridningen. Tar tag i detta imorgon kväll. Ångrar mig så nu faktiskt att jag skrev att om flera är intresserade så är det högsta bud som gäller....Det blir aldrig bra! Nu har jag ett högsta bud på 1200:- inkl frakten (blir väl 36:- kan jag tippa) Anledningen att jag ville ni skulle skriva i kommentarerna var att jag vill inte att någon ska tro att jag trissar buden sas....
Men det blev inte så...
Det vita linnet har jag två intressenter på, så det är samma där...

1 kommentar:

  1. Hej har inte haft koll, men jag bjuder 1250 om du inte slagit slag i saken än.
    //Susanne

    SvaraRadera