"I´ts not the number of breaths you take, it´s the number of moments that takes your breath away"

lördag 20 mars 2010

Hoppla...

...värsta, sämsta bloggaren är jag....Inget särskilt att skriva om...därför låter jag bli. Det går saaakta men säkert neråt på V.v, har nu 3.6 kg kvar till min målvikt.
Med Mollysar och annat är det ganska lugnt, har känt att det blivit lite mycket av shopping (även om jag inte är någon "överdriven" shoppare), men just nu känns det skönt att lägga tid, pengar och energi på annat. Finns ju mycket annat i livet.....

Har rensat lite Mollysar och annat , samt rensat dotterns garderob. Auktionerna på Tradera finns HÄR

4 kommentarer:

  1. Jag har saknat dig! Skönt att bara ha så lite kvar till målvikt - bra jobbat! :o)

    SvaraRadera
  2. Grattis till viktnedgången. Du är nära ditt mål nu :0)

    ~Livet i byn

    SvaraRadera
  3. Tack för din kram! det värmer!
    En stor kram tillbaka!

    SvaraRadera
  4. Tack, men visst är det så att det måste vara den sämsta produktbilden "ever" från Odd Molly.

    ~Livet i byn

    SvaraRadera