"I´ts not the number of breaths you take, it´s the number of moments that takes your breath away"

lördag 31 oktober 2009

Oflitig....

...bloggerska är jag....Vi hade det jättemysigt i Göteborg!! Dock var det vissa problem att hitta avfarter mm, då blir det som alltid: Jag ringer maken i panik, för att han ska kolla eniro el. likn, dessutom får han tyvärr alltid minst en utskällning också (fast det verkligen inte är hans fel)Han meddelade på kvällen sedan att han köpt en present till mig! Det visade sig vara en GPSmanick, *hrm* tack, tack.
Vi såg filmen "UPP", vilken var en jättemysig och rörande film (tårarna skvalade)
Så mycket shoppande blev det inte, inte till mig iaf....tjejerna fick desto mer.
I går shoppade jag däremot på Trendsales
Något som jag heeeelt skyller på fina Ninna

Har kikat många gånger på dessa "Goolagonger", men nu slog jag till! Gillar denna färg mest! Nu blir det dock att hålla hårt i plånboken...inte långt kvar till jul (har det slagit mig...) 4 barn ska ha julklappar, make, 2 kusiner, mfl ska ha julklappar.
Happy Halloween/Trevlig Allhelgona önskar jag! Själv ska jag strax till jobbet :(

4 kommentarer:

  1. Åhh grattis till fint köp!

    Hoppas passet blir ok! KRAM

    SvaraRadera
  2. JA, den är ju så snygg! GRATTIS!!!

    SvaraRadera
  3. Åjhh, men den där Goolagongen är underbar! Jag har också den i samma färg. Kul att ni hade det trevligt här i Göteborg. Kram

    SvaraRadera
  4. Jag vill ha en brun jag med! Älskar min i beige fast färgen är suspekt. Grattis!
    KRAM

    SvaraRadera