"I´ts not the number of breaths you take, it´s the number of moments that takes your breath away"

måndag 19 oktober 2009

2 veckor på pulver

och resultatet blev -4.8 kg! Jag är nöjd, även om det kunde varit mer...I lördags var jag nere på -5.0 kg, men så gick jag upp 2 hg och till i dag var det samma vikt.
Veckans minus var 1.1 kg och det är ju inte jättemycket precis för att vara på ren kur.
Ikväll har jag då ätit 100 g rostbiff, gott! I morgon blir det 100 g lax + liiite grönsaker. Samt pulvret då x 5. Resten av veckan blir ung. samma, dock ska jag bort på fredagkvällen, där är det buffé så det gäller att göra bra val där....
Nu är det vägning varje fredag som gäller!

6 kommentarer:

  1. Grattis tjejen. Själv är jag en smula knäckt av mitt resultat. Ner 0,5kg sedan förra veckan och jag har stenhårt kört ren kur. Märkligt.

    SvaraRadera
  2. Klok du är! Det är nog tiden i månaden som påverkar. Må det lossna i veckan.
    Kram

    SvaraRadera
  3. hehe, ja det var en "han" som ringde till mig igår oxå. han "tipsade" om att man kan ringa när första nr kommer och tacka nej... -annars är det ju en fortsättningsprenumeration ;)

    SvaraRadera
  4. Grattis ! Bra kämpat..!! jag önskar att jag kunde göra detsamma...
    Kram!

    SvaraRadera
  5. Stort grattis! Vad du är duktig. Önskar jag hade din karaktär just nu...

    SvaraRadera
  6. Du är så himla himla duktig! 4,8 lr 5 är väl ändå inte så stor skillnad.
    Njuut när du stoppar i dig riktig mat bara. Visst blir allt så GOTT när man väl får äta!

    KRAM o supergrattis!

    SvaraRadera