"I´ts not the number of breaths you take, it´s the number of moments that takes your breath away"

lördag 10 oktober 2009

Dag 6

Tjoho, det här går som hejsan!
-3.9 kg tom idag, och inget fusk alls (något jag gjorde förra gången)
Idag blir dock den svåraste dagen, lördagar är alltid jobbiga för här florerar god mat, chips, ostbågar och godis i detta hem på lördagar.... Men, men jag ska fixa det!!

Nu blev det ett köp av Grandmas coaten jag visade för några inlägg sedan....Har inte kunnat få den ur tankarna, och då MÅSTE det ju bli ett köp eller hur!!?
Finns inget i vinterkollektionen jag kände att jag MÅSTE ha, så...då får man passa på.

Ha en riktigt skön helg!!

6 kommentarer:

  1. Grattis till tappat och till fångat! Stå på dig...du är super duktig. Kanske nåt för mig det där jag verkar ha tappat mitt fokus och skulle behöva en rivstart.

    SvaraRadera
  2. Åh vad duktig du är. Bra jobbat! (Själv har jag invägning på fredagar och den här gången var första gången på de 8 veckor jag hållit på då jag inte gått ner något utan t o m ökat lite, tyvärr... Trist! Men jag skyller det på stress i kombination med slarv... (Har jobbat alldeles för mycket i veckan och då blir det svårare att hålla koll...) Jag får ta nya tag!

    SvaraRadera
  3. Men SHIT!! nästan 4 kg!! WOW! Du är värd 3 Grandmas - minst!! Bra jobbat!!!

    KRAM

    SvaraRadera
  4. Vavavva? Holy cow!
    Har smygvägt mig men ligger inte i den divisionen.
    Officiell vägning i morgon.

    Och näe, lördagskvällen var riktigt tung med middag borta och fotboll med de obligatoriska chipsen till. :-(

    SvaraRadera
  5. wow nästan 4 kg !! vad duktig du är :-)
    Tack för dina "krya på dig" hälsningar....jag hoppas att jag snart blir bättre men jag brukar inte vara dålig särskilt länge så det är nog snart över...svårast blir nog att somna med tanke på att jag har legat nästan hela dagen...
    Sov gott!
    Kramar!

    SvaraRadera