"I´ts not the number of breaths you take, it´s the number of moments that takes your breath away"

måndag 5 oktober 2009

Gamla godingar....

Det är så kul att kolla runt på Tradera och Trendsales och hitta gamla OM godingar. Ofta finns det fler sådana på Trendsales.. Som denna:

Kommer ihåg jag såg den i en inredningstidning för flera år sedan...en tjej satt ute vid ett bord på någon skärgårdsö och hade denna på sig...Jag bara ååååååååååååååå.
Inget jag glömmer. Visst är den fin!!?? Någon som vet fr vilken kollektion den kommer?

5 kommentarer:

  1. Nope, men den är jättesnygg.

    SvaraRadera
  2. Jag den kom för några år sedan.ville så gärna ha den... Tyckte den var så dyr..
    Köpte min rosa Grandma Coat då..
    (Tror den är från 2006... Inte säker..)

    SvaraRadera
  3. Åhhh den är super fin. Funkar det bra att handla på Trendsales?

    SvaraRadera