"I´ts not the number of breaths you take, it´s the number of moments that takes your breath away"

fredag 23 oktober 2009

TGIF

I kväll blir det lite galej, för ovanlighetens skull....Ska ut med jobbet, chefen bjuder på "gravöl" (vi får en annan arbetsgivare 1/11)- det är ett ställe långt ute på landet, en gård där man leker lekar , musik och mat (skulle visst vara buffé)

Ska inviga min #327 i Powder, har inte använt den ännu


Till det blanka svarta brallor:


och högklackade boots (jag som aaaaldrig har högklackat, får se om jag vrickar fötterna av mig)


Brallorna var för trånga när jag köpte dem, men nu sitter de bra! Vikten idag var exakt samma som i måndags...nåja, inte så konstigt när man börjar fylla på med mat. Men kaloriintaget/dag är ju ff väldigt litet...nåja, får hoppas det blir ett litet minus till nästa fredag!

Är nu ledig tills på torsdag, så skönt!!!!

3 kommentarer:

  1. ååååh vilken snygg kombo. Precis min stil. Skulle så gärna vilja se en bild på det där ihop.

    Hoppas att ni får det trevligt.
    Och grattis till 4,8 :-)

    SvaraRadera
  2. Vilken snyggo du måtte ha varit i de där plaggen! Byxorna var verkligen skitsnygga!!!

    Hoppas kvällen i går var kul!
    KRAM

    SvaraRadera
  3. Supersnyggt !! hoppas att du hade en trevlig kväll..:-)
    Kramar!

    SvaraRadera