"I´ts not the number of breaths you take, it´s the number of moments that takes your breath away"

torsdag 15 oktober 2009

Jobb, jobb, jobb...

Jobbar ikväll också, sedan är jag ledig tills på måndag. Har väl inte så mycket att skriva heller, Pulvrandet går bra, har gått ner 4.4 kg tills idag. Dock var det så kämpigt igår, jättenära att jag föll för grillad kyckling, men jag besinnade mig. Nu är det inte så många dagars ren kur kvar, ser fram emot måndagens rostbiff!

Hämtade ut min Grandmas Coat idag, och den var jättefin och satt bra. Nu är den inhängd i väntan på våren. Vet inte vad som hänt med mig, är inte sugen på att shoppa Mollysar alls...Eller så är det att jag skulle behöva det ena och det andra, men vet inte vad av det jag skulle satsa på...kan ju inte köpa allt. Jag ÄR världens veligaste shoppingperson, önskade att jag visste precis vad jag tycker är snyggt och vad jag vill ha!
Koftan kom iaf i världens mest välpackade paket: Först inslagen i brunt packpapper, sedan 4(!)st plastpåsar, sedan en kartong med julpapper(!) runt.

4 kommentarer:

  1. Åhh men får vi inte se den på dig?

    KRAM

    SvaraRadera
  2. Grattis till 4,4. Fattar inte hur en liten räka som du kan tappa så mycket mot en knubbis som jag. Logiskt sett så borde det ju ramla av snabbare på mig. Fattar nada.

    SvaraRadera
  3. Grattis till de förlorade kilona!
    Förstår hur du menar med mollysuget. Det blir så ibland för mig. Det är bara att vänta så går det över! ;-)
    Under tiden spar du en massa pengar- bra va?

    KRAM

    SvaraRadera
  4. Grattis !! vad du är duktig !! Jag hoppas att Grand Mas finns att köpa till våren för jag vill så gärna ha en oxå :-) vad skönt att du är ledig nu, själv har jag frisknat till från förkylningen och går på helgjobb i morgon bitti..börjar med ett dygnspass :-(
    Ha d gott !
    Kramar!

    SvaraRadera