"I´ts not the number of breaths you take, it´s the number of moments that takes your breath away"

söndag 27 september 2009

Hilfe!!!!

Har ju hela tiden tänkt att jag vill ha en Grandmas Coat (att användas höst o vår), den färg jag gillar bäst är Almost Black - den vet vi ju också att den kommer till våren igen (vilken mer färg kommer??) På Tradera går de för minst 1300:-, oftast mer.
Men nu har jag ju 738an som vinterjacka i just Almost black, så då är jag inte jättesugen på en Grandmas i också svart/grått...
Har kikat lite på de ljusgrå som ibland finns ute, men så hittade jag denna på Trendsales:


Den kan jag få för ca 1500:- incl frakt. Ska jag slå till?? Rosa vill jag absolut inte ha, och inte heller marinblått.
Frågan är om jag öht ska ha någon....velmaja....

16 kommentarer:

  1. Vad fin..Lite ovanligare än alla rosa,blå o röda...
    Är det svårt att handla på Trendsales?
    Det är en dansk sida, som Tradera?

    SvaraRadera
  2. Mmm..den är jättesnygg! jag tänker absolut köpa en till våren..!! Vill du inte vänta så tycker jag absolut att du ska slå till :-)
    Kramar!

    SvaraRadera
  3. Det kommer en ljus till våren om du vill ha en ny.. =)

    SvaraRadera
  4. Tack ! jag har egentligen håret på "utväxt" klippte mig kort i början av året så jag vet inte om jag kan kalla det för frisyr det jag har ;-) jag ska se om jag kan fixa en bild på hur det ser ut i nacken..."only for you" ;-)
    Kram!

    SvaraRadera
  5. ÄH, vänta du! det är bättre om du inte är i nöd! snart är det för kallt iaf. Det tycker iaf jag!

    KRAM

    SvaraRadera
  6. Evalena: Du är klok som en bok. Jag tänker ju så med, för troligtvis kommer den att hänga i garderoben till våren....MEN: 1. Till våren blir de nog (ännu) dyrare. 2. Jag kommer gräma ihjäl mig, för att just denna aaaaldrig kommer att dyka upp då i rätt storlek. Dilemma!

    SvaraRadera
  7. Jag köpte en brun på Trendsales, fick hem den och den var så urtvättad, jättebesviken. Fick dessutom betala avgift till hennes bank, så nej, Trendsales handlar jag inte mer på. /Sanna

    SvaraRadera
  8. Dessa beslut! ;-) Jag förstår precis hur du tänker. ja du, jag vet faktiskt inte o när jag skriver detta har säkert nåt av detta hänt: 1. du har slagit till o handlat den. 2: du skulle slå till men nån annan hann före.*gräma gräma ihjäl sig över detta* 3: du har bestämt dig för att vänta.

    KRAM

    SvaraRadera
  9. Anonym: Det är samma slags omdömessystem på Trendsales som Tradera (faktiskt bättre, för du kan inte se vad den andre lämnat för omdöme på dig förrän du lämnat ditt), så det är på inget vis värre att handla där! Jag har handlat flera plagg och varit nöjd varje gång.

    Evalena: Nä, läget är det samma - velar ff....

    SvaraRadera
  10. Den är ju väldigt snygg och om du ändå vet att vill ha en och ändå kommer köpa en till våren som då kommer vara dyrare så hade jag slagit till nu. Finns ingen anledning att vänta, du kan ju använda den nu också och skulle det bli så att den blir hängandes i garderoben så gör ju inte det någonting, den går ju ingenstans utan väntar på dig tills du har användning för den. Slå till tycker jag!!:-)
    Jag ska köpa en Grandmas till våren, det har jag bestämt
    Kram Ina

    SvaraRadera
  11. Jag tycker också att du ska vänta till våren. Själv tänker jag också slå till på en då och just nu börjar det bli kallt ändå. De kommer ju i januari-februari så då kan man ju faktiskt vänta. Kram!

    SvaraRadera
  12. Nu har jag jobbat färdigt i alla fall :-)Har du ? ;-) tyvärr så är jag inte ledig särskilt länge utan jag går på ett dygnspass redan på Tisdag :-( så det gäller att ta till vara den lilla ledighet jag har !
    Ha en fin kväll!
    Kram!

    SvaraRadera
  13. Jag har sett det på olika OM bloggar. Jag håller tummarna. =)

    SvaraRadera
  14. Hur gjorde du???
    Supernyfis!
    :-D

    KRam

    SvaraRadera
  15. Grandmas är verkligen snygg och användbar!
    Fyndade en som såg helt ny ut på Tradera till ett köp-nu-pris på 500:- i förra veckan! Snacka om tur! Högg den 2 min efter att auktionen lagts upp *L*
    Ha en fin dag!

    SvaraRadera