"I´ts not the number of breaths you take, it´s the number of moments that takes your breath away"

måndag 7 september 2009

Ledig dag efter helg

Skönt när man jobbat helgen! Har tillbringat större delen av dagen med att ladda Powerlistern, är inne i ett Tradera-stim nu! Brukar ha det 2 ggr om året, och då blir det ganska mycket. Ska dock inte ladda upp det ännu, det sparas så det blir utgång lagom till BB eller lön (lite har man ju lärt sig efter alla år)Inga Mollysar dock, utan mest barnkläder efter dottern.
Ps Grandmas Coaten gick för 1225:-, jag gav 936:- med porto - ingen förlust iaf!



Btw, såg ni Tina? Alltså, jag fick nästan stress-ont-i-magen bara av att se eländet...
Men det såg jäääätttegoått ut (och faktisk LowCarb vänligt) Tror ni Fikon vinägern tar slut i affärerna?

1 kommentar:

  1. en får tacke!!
    ;-)

    tur jag sparkade lite i baken va? bra blev det hörru!!(hoppas du inte tog illa upp, man blir ju lite orolig när du inte hörs liksom)
    håller med om tina, allens för stressigt! slog raskt över till färjan(inget bättre eg men men)
    fick mig en dos NY efter iaf när CSI gick. ÅH, vad jag längtar dit nu!

    KRAM o tack för att du lyssna när en läsare hojtar!

    SvaraRadera