"I´ts not the number of breaths you take, it´s the number of moments that takes your breath away"

fredag 11 september 2009

Wiiiihooo, jackan är här!!


En bild lite snabbt, ska be någon fota sedan. Beställde jackan ganska sent på onsdagen, och så kom den redan idag - jösses vad CountryDreams är snabba!!
Säger bara: Mitt bästa köp någonsin. Superfin, mjuk, härlig - älskar modellen, snygg både till kjol, klänning och jeans & gympadojjor. Den är heller inte blank (som förra årets) men det är ju nylon så det känns som om det bara är att torka av om det blir fläckar. Väldigt praktiskt, till skillnad mot en jacka med yttertyg av bomull. ,*In Love*
Har varit lite nervös....om jag skulle beställa 2 el. 3, beställde strl 2 och det var ju tur, för jag tyckte den faktiskt var ganska generös i storleken!
Ja, nu väntar man bara på kyla - nej inte riktigt, det är underbart sensommarväder här idag!

10 kommentarer:

  1. Den bor hemma hos mig också :)
    Och precis som du är jag jättenöjd med den!

    SvaraRadera
  2. Oj va kul! Så nygg!
    Är den stor i storleken tycker du? Jag brukar ha stl 2 tror du det funkar md denna jacka? Jag är 173 med ganska långa armar.

    SvaraRadera
  3. Oops! Fingrarna flög visst lite för snabbt över tangenterna...Du förstår säkert ändå!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Jag har med fått express leverans från Counrty dreams!
    Jag tycker inte den är generös i storleken, kanske skiljer plaggen sig åt även här?

    SvaraRadera
  5. Jag tycker inte heller den är generös.. utan möjligen normal. (Chocolate)

    Härligt att du är nöjd - det är jag också!

    SvaraRadera
  6. Söt (det lilla man ser av er :-) ).

    SvaraRadera
  7. Åh vad härlig den ser ut, kan tänka mig att du väntar på¨lite kyla :-) Ha en fortsatt fin Lördag!

    SvaraRadera
  8. Kul att du är nöjd! men det där med kyla låtsas jag inte höra!;-)

    Såg en tjej på affären idag här hemma, hon hade dunjacka! själv cyklade jag runt i t-shirt! Häpp! Hon måtte varit nöjd med sin nya jacka, tror du inte?

    KRAAM!

    SvaraRadera
  9. Hej alla nöjda jackköpare........Står i valet mellan brun och svart.........Vad tycker ni?

    SvaraRadera
  10. Jättefin! Och ja, visst var de glansiga förra året? Det kommer jag också ihåg och det var därför jag inte ville ha någon från början faktiskt. Ha en härlig söndag och kram!

    SvaraRadera