"I´ts not the number of breaths you take, it´s the number of moments that takes your breath away"

onsdag 16 september 2009

Vill ha

från Vinterkollektionen: Supersöt top, ser ut att kunna vara figursmickrande...

Den här koftan nedan är jag lite intresserad av, tycker den är fin (dock inte denna färg på mig, utan en chalk eller brun isf) - dock är jag tveksam till det där utstående där nere på knappslån och det är kortare där....ser konstigt ut! Syns mest på den bilden med royalfärgen, men även på de andra.... Eller vad tycker ni?

Ja, thats about it som jag känner nu....
Vad tänker ni köpa?

3 kommentarer:

  1. Hmm ser onekligen lite konstigt ut, koftan i sig är söt men jag vet inte om jag gillar det fransiga på fickorna och det faktum då att den sitter lite konstigt nertill...

    SvaraRadera
  2. barnd new 2nd hand dress är överst! sen beaniemössan, sen bruna velouroverallen. sen nåt mer som jag inte kommer ihåg nu......

    ska köpa trisslott i morgon btw!
    ;-)
    Natti natti! I morgon är det fredag! du ser vad fort det gick ändå.KRAM

    SvaraRadera
  3. Ja tänk om man hade kunnat plocka bort lite helgtid..!! det lär väl aldrig hända på min arbetsplats :-( Jag gjorde ett litet inlägg igår om vad jag kan tänka mig att köpa från vinter kollektionen...har ingen aning om namnet på plaggen men jag har bilder på dom :-)
    Ha bästa Fredagen !
    Kram!

    SvaraRadera