"I´ts not the number of breaths you take, it´s the number of moments that takes your breath away"

fredag 18 september 2009

T.G.I.F

Äääntligen fredag, och 3 lediga dagar!! Idag händer inte så mycket, förutom jag i kväll ska köra ett gäng killar som ska till scoutläger över helgen...
I morgon ska jag och maken på bio: Flickan som lekte med elden, kul!!

Försöker leta reda på ett par höstboots, sådana det kryllade av förra hösten men nu verkar inte finnas...
Dottern har fått ett par sådana här:

Ett par ganska vanliga, lagom höga, platt klack.
Men några sådana hittar jag inte till mig, alla ser ung. ut så här (om det inte ska vara MED klack, som det finns massor av):

*urk*
eller så här:

*för tråkiga*
Tips, någon???

1 kommentar:

  1. Så är det alltid. Man vet vad man vill ha men hittar det aldrig. Jag är sugen på ett par cognacfärgade stövlar, vet precis hur de ska se ut men kommer ant inte hitta dem....

    SvaraRadera