"I´ts not the number of breaths you take, it´s the number of moments that takes your breath away"

onsdag 9 september 2009

Sugen....

På de här:


Men så blir jag
1. snål (onödigt med 750:- för ett par strumpor)
2. Velig (kommer jag att använda dem? Vad ska jag använda dem till, jag har aldrig kjol/klänning) Har jag dem till jobbet tex, ska jag då ta av dem, sen ta på dem när jag ska ta på stövlarna?
3. Är de för tjocka? De kanske inte ens får plats i stövlarna?
Det som talar för:
1. Snygga (förståss) Även om jag eg. hade velat ha tex. gröna för att bryta av
2. Har inga direkta vinterstövlar, så OM det blir kallt kan det vara skönt med något varmt...och ull är ju världsbäst på det.
3. Går ju alltid att sälja...
Såååå, någon som kan övertyga mig om något, samt räta ut frågetecknen ovan.

3 kommentarer:

  1. Jag har ett par blåa och ett par i obestämbar färg(nåt mellan brunt o vinrött) o jag har använt de blå några ggr men inte de andra. Har dem i stövlarna o det funkar(de är inte så fasligt tjocka som man kanske tror. Det är sköningar men jag vet inte om jag skulle köpa ett par till.....

    Inte hjälpte det där ett dugg antar jag men....

    KRAM

    SvaraRadera
  2. Jag provade ett par igår men det blev för mycket "Pippi långstrump"-look för mig. Inte riktigt min stil.

    SvaraRadera
  3. jag har ett par i cherry och ett par i almost black. De är varma och goa och inte för tjocka för ett par stövlar. Tror jag kommer använda mina mycket som har klänning och kjol så mycket. passar till det mesta och livar upp vilken outfit som helst så jag är ju för köp helt klart. Tror man(jag) använder de mycket och superglad över mina...

    SvaraRadera