"I´ts not the number of breaths you take, it´s the number of moments that takes your breath away"

måndag 5 oktober 2009

Nystart Dag 1

Usch, det här funkar inte längre...Sätter jag inte stopp nu så väger jag väl 100 kg snart....Med denna takt det tar för kroppen att gå upp en 5 kg, så är jag väl snart där :(
Nu blir det Ren Kur i 2 veckor till att börja med!

Uppdatering kl 22.22:
Dagen har varit helt ok, var lite seg där mitt på dagen men vilade och sen var det bra.
Tur jag varit ledig idag (och i morgon)
Dagens soppor blev:
Naturdiet Päron
Allevo Thai
Allevo Choklad
Allevo Thai
Allevo Choklad, värmd.
+ ca 4 liter vatten!
Sprungit på toa nonstop....

4 kommentarer:

  1. Jag hänger på.

    Började idag på ren kur i fyra veckor framöver.

    SvaraRadera
  2. :-) Än lever jag.
    Så länge jag är på jobbet är jag distraherad från att tänka på hur jag mår. Det kommer förmodligen bli mycket värre ikväll.

    SvaraRadera
  3. Precis så kände jag v. 33. Stopp och belägg, gör jag inget nu så går det fullkomligt åt skogen. Har försökt med allt, utan resultat och ökat i vikt i oroväckande hastighet. Jag kör dock inte pulver utan bars varvat med mat, men det har funkat jättebra hittills!
    Stort, stort lycka till!!!

    SvaraRadera
  4. Jobbigt!
    Du frågade på min blogg om tips o om det funkar att äta pulver i veckorna och vanligt på helgerna.

    Jag pratar alltså inte om Cambridge utan Nutrilett så du vet.
    från januari till för ca en månad sen(med undantag för 2 v semester då jag åt helt vanligt)har jag gått ner ca 7 kg.
    Ibörjan åt jag nutrilettpåsar till frulle o lunch mån - tors. o vanlig mat o dryck o godis på helgen. Sen blev jag slarvigare, åt nutri t frulle som vanligt men tog lunch om jag kände för det mitt i veckan.
    Så där har jag hållt på sen januari. Tar nutrilett när jag tycker det är okej nu. När jag känner mig motiverad o så. Det funkar för mig att göra så. Just nu är jag inne i en hata-nutrilett-period o har väl eg inga kg i övervikt så då skippar jag det o äter som vanligt. Skulle vågen sticka iväg så börjar jag igen!

    Mycket text, hoppas du orkar läsa. Och att du fattar min vimsiga utläggning!
    KRAM o lycka till!

    SvaraRadera