"I´ts not the number of breaths you take, it´s the number of moments that takes your breath away"

söndag 25 oktober 2009

Mycket trevlig fredagskväll...

...var det! Först lekar, 5-kamp där vi vann över våra motståndare med 3-2. Sedan var det lite häng i baren, och äntligen(!) kl 21 var det dags för buffé:
Utomsocknes Buffé – med smak från Medelhavet

Paella, lasagne, kycklingfilé alfredo, Pastaknyten med ärtpuré och chermoula, lufttorkadskinka med melon,
mozzarella med tomat och basilikaolja, caesarsallad, grekisksallad, marinerad paprika, tapenade, bröd och ostbricka.
Mocca pannacotta med pumpafrön.
(kopierat från hemsidan, jag har inte sånt minne *s*)

Till det serverades öl el. vin (tog det sistnämda) Supergott!!Blev proppmätt, och gick emot min vana att hämta en andra gång. Till detta var det också livemusik, en duo som väl var "sådär". Fick iaf stuffat lite på dansgolvet med.

I morgon åker jag och mina döttrar till Gbg, för lite mys på höstlovet. Shopping, god mat, fika, bio samt övernattning på hotell. Nästa dag avslutar vi (efter hotellfrukost, som jag är en sucker för) med IKEA. Hoppas vi får det mysigt!

2 kommentarer:

  1. Hoppas att ni hade det jättemysigt i Göteborg, jag älskar oxå hotellfrukotstar :-)
    Ha de gott!
    Kram!

    SvaraRadera
  2. 1: jag blev vrååålhungrig när jag läste menyn!
    2: I LÖÖÖVE Hotellfrulle!
    3: KRAM

    SvaraRadera