"I´ts not the number of breaths you take, it´s the number of moments that takes your breath away"

torsdag 5 november 2009

Hmmmmm, det jag skrev

sist glömde jag fort..... Nu har jag Traderashoppat 2 kvällar, plötsligt akut Mollysugen :-)
Det blev de här:

och denna:

(bild lånad på Tradera)
Någon som vet vilken kollektion den är ifrån? Blev lite "kopienervös", men jag tror inte jag sett denna variant i "kopievarningarna", eller någon som vet?
Jag är inte jätteförtjust i marinblått annars, men just med kombinationen vitt broderi och nougatfärgat upptill kändes lättmatchat. Någon som har en produktbild???

5 kommentarer:

  1. Jag tror det är den jag har, men jag blir lite osäker på färgerna i mitten??!! Min är från living tenfold och den är i varje fall snarlik men kanske har den kommit i fler kollektioner?! Så är det ju med lovely knit där ju nästan samma färgställning kan återkomma! Jag tror att A-K har denna också, du kan ju kolla vilken kollektion hennes är ifrån. Om din är från living tenfold så har jag produktbild på den som jag kan mejla dig...

    SvaraRadera
  2. Åh vad fina !! två utav mina favoriter som jag ej ännu inte har köpt :-)
    Hoppas att du får en härlig helg :-) jag är ledig denna helgen vilket är såååå skönt ;-)
    Kram!

    SvaraRadera
  3. Nena:
    Fick svar från säljaren att den är från Living Tenfold! Jag blir jätteglad om du vill maila en produktbild! lenemm[at]gmail.com Hoppas du läser detta, hittade ingen mailadress till dig...

    SvaraRadera
  4. Hissgardiner eller sänggavlar, skit samma, det är snygga tyg :-) jag är lite sugen på en continent dress (heter den så?) fast jag är lite osäker på storleken, är den "normal" jag behöver ju lite större för bystens skull och jag tänkte försöka hitta en på tradera men jag vet inte om jag ska ha en 2:a eller 3:a.....
    Kram!

    SvaraRadera