"I´ts not the number of breaths you take, it´s the number of moments that takes your breath away"

söndag 15 november 2009

Swapsugen!!

Dessa Mollysar kan jag tänka mig att swappa mot något annat Molly-roligt!:




Uppe till vänster: #613 Frill blouse fr vår-09 strl 3 (liten i strl, som en 2:a)
Uppe till höger: #616 Barnyard tunic Flow feathers strl 1 (stor i storlek, som en 2:a)
Mitten: #324 ?? Vive la Difference strl 2
Längst ner: #660 Smallville skirt Amore Spare Integritas strl 2


Maila mig på lenemm[at]gmail.com Jag är inte omöjlig, men ganska petig med vad jag gillar.....

8 kommentarer:

  1. Men varför är du så liten.... eller, det vet jag ju ;-).
    Jag har ju en liten ocean av mollysar att swappa med men mina ligger ju i de större storlekarna. Din goolagong hade jag ju kunnat använda som benvärmare så liten den är...

    Kram

    SvaraRadera
  2. Åhh den där kjolen... Men jag gillar fortfarande "alla" Mollysar jag har. Hojta om du vill sälja:)

    SvaraRadera
  3. Googlagongen i brunt är en dröm för mig men som Pingla så klokt säger: den är tokliten!

    KRAM

    SvaraRadera
  4. Haha, ja gissa varför jag vill byta till en 2:a....Usch, vad trist det är när man får hem grejer som är för små :´( Och den skulle vara rymlig i strl.... Jag måste lära mig att Mollysar som är resår runt revbenen sas (samma med Pointelletopparna) , där krävs större strl.

    SvaraRadera
  5. Tack för din hjälp...det verkar som jag bjudit på just en kopia på tradera då det är en rosa med just vimpel på höger arm...suck. Jag borde nog kontakta säljaren direkt även om budgivningen inte är över än...

    Men återigen tack för infon! Kram!

    SvaraRadera
  6. Vill just nu inte skiljas från någon av mina OM. Säg till om du vill sälja #660 Smallville skirt eller #616 Barnyard tunic !
    Kram

    SvaraRadera
  7. Mmm, ska du sälja vår kjol? Är du helt från vettet kvinna? Haha... Kram

    SvaraRadera
  8. Jag har en ny goolagang Burn Baby Burn men i stl 3 som ar for stor far mig. Skulle 3 funka for dig? Jag kan nog sjalv inte ha stl 1 pa den klanningen, men jag gillar din smallville kjol och barnyard tunic! Jag skickar ett mail.

    SvaraRadera