"I´ts not the number of breaths you take, it´s the number of moments that takes your breath away"

måndag 9 november 2009

Måndag!

Jag är konstig jag, men jag gillar faktiskt måndagar - har alltid gjort!
Idag är jag dessutom ledig, och en ledig måndag är ju extra skön ;)

I morgon är det tillbaks i gruvan, då jobbar jag ända till lördag....
Fast onsdag bara 8-12, då blir det nog att leta reda på någonstans där det
finns vaccin till barnen (här får bara barn fr åk4 i skolan, så en av sönerna
har redan fått, han fick förresten ingen reaktion alls - samma dag syntes ett
litet märke på armen, nästa dag ingenting alls!!)
Idag hade det dock passat så bra att vaccinera de andra, men då finns såklart inget vaccin...

5 kommentarer:

  1. Ja, vaccinationerna är väl i full gång nu och bra är det! Vad fin din blogg blivit. Kram

    SvaraRadera
  2. Ja, här ska barnen få i skolan, men än så länge vet jag bara att dottern ska få nästa måndag så vi får väl se när det blir grabbarnas tur... Och för egen del har jag keine Ahnung! Skönt att höra att din son klarade sig så lindrigt från sin vaccinering! Min dotter har lite småpanik inför detta. Hon är jättespruträdd. Vi har "hyrt" in mormor (gammal sjuksköterska) som lovat att gå med till skolan nästa måndag som moraliskt stöd och emblapåsättare!
    Jättefin har din sida blivit!!!

    SvaraRadera
  3. Jättefin design ! Ja hojta till när du får din klänning så kan vi "snacka om storlekar" :-)
    Mmm..lediga måndagar är kalas ! jag börjar 16 idag och det är rätt skönt :-)
    Kram!

    SvaraRadera
  4. Hahaha det är faktiskt bara ett stenkast i från malm....hahaha

    SvaraRadera
  5. Ja visst är vissa dagar bara skit !! Jag har faktiskt inte känt något förutom lite ömhet på injektionsstället!! vissa av mina arbetskamrater fick feber och blev rätt så kassa....Yngsta sonen klarade av sin vaccination bra och fick inte heller någon biverkan!
    Jag är helt säker på att ALLA passar i färgen Royal :-)
    Ha en fin dag!
    Kram!

    SvaraRadera