"I´ts not the number of breaths you take, it´s the number of moments that takes your breath away"

fredag 13 november 2009

Håhåjaja...



Tjejen fick ont i armen, kände sig risig samt slocknade i soffan kl 18.30 - i går blev det VAB. Hon hade ont i armen även på fm. men sedan var hon som vanligt (dvs. rastlös....)
Idag blir det jobb 11.30-22 Usch, vilken lång dag - men det beror på att jag ska lära mig en ny verksamhet några timmar och sedan till jobbet. Samma sak på måndag.
Jobbar även i morgon 7-16...så söndagen ska verkligen helgas som vilodag ;)
Önskar er andra en härlig fredag och helg!!!

2 kommentarer:

  1. Oc jag önskar dig en bra helg också, trots de där mastodontpassen! PÅ söndag ligger du baske mig i sängen till minst kl 11!!!

    KRAM

    SvaraRadera
  2. Hoppas du haft en bra helg trots långt jobb pass. Imorgon ska min tös få spruta, hoppas det går bra.

    SvaraRadera