"I´ts not the number of breaths you take, it´s the number of moments that takes your breath away"

tisdag 11 augusti 2009

Slut på semstern...

...ska jobba ikväll. Dotter till fritids en stund på em, vilket hon ser fram emot!
Känns alltid vemodigt när semestern/sommaren är slut...*blev det inte mer än så här*, *vi som skulle...* osv Vi har haft en jättefin sommar, rolig semester i Stockholm och nu sista veckan sol&bad (hade det inte blivit det hade jag deppat ihop) Men ändå!
Ändå älskar jag verkligen hösten!! Min favvoårstid!
Dessutom ska vi göra en tripp med hotellövernattning nästa helg, jag är verkligen en "Hotellsucker".

2 kommentarer:

  1. Hösten har faktiskt sin tjusning den med, men jag är definitivt en vår/sommarmänniska jag.

    SvaraRadera
  2. Första veckorna det slår över fr sommar t höst är sorg för mig. vemod. nästan död faktiskt. Sen blir det bättre o jag kan t o m njuta. men sommar o vår o ljus är mycket mycket mysigare o skönare!
    KRAM

    SvaraRadera