"I´ts not the number of breaths you take, it´s the number of moments that takes your breath away"

söndag 9 augusti 2009

Liten Ullaredstripp!

Vi bor ju inte långt därifrån, dessutom bor min pappa i krokarna så vi förenade släktbesök med lite shopping. Skoboo: Son fick skor, mor fick ett par stövlar:

Perfekt till höst/vinter ! På mina gamla hade dragkedjan gått sönder, de här låg i en "realåda" och kostade 199:- , något av det utanpå är äkta skinn iaf enl. lappen.
Var inne på Skokanonen Dotter fick skor. Provade de här:

De var jättesköna! tror ni jag köpte:NEJ. Ångrar mig grymt nu!!! Kostade dessutom bara 300:-.
Har velat om trällor hela sommaren....Nu känns det ju lite sent att köpa också. Inga skor man använder i höstregn precis....Vill man ha dem nästa sommar??
Far fick inga skor alls ;)
Var även inne på "Mecka" köpte bara lite plock: Schampo, hamsterstänger, tandborstar och så min favoritögoncreme (som snart är slut)
Står på hemsidan att det rekommenderade priset är 189:- På Ge-Kås kostar den 49.90 !!

3 kommentarer:

  1. Jag var på Ge-Kås för säkert 20 år sen. Eller det är lätt att kolla egentligen för jag köpte U2s Ep de släppte som jag glömt namnet på just nu. Kommer ihåg att jag lyssnade på nya med Brucan i Free-stylen också-Born in the USA...
    Suck, det var tider det!
    Det jag ville komma till: skulle va kul att åka dit o se hur det växt o om det går att fynda.
    KRAM

    SvaraRadera
  2. Vad synd att du inte slog till på de där skorna. De ser ut att vara riktigt Mollyvänliga ju. Men vist, du har rät, hösten är väl på väg...

    SvaraRadera