"I´ts not the number of breaths you take, it´s the number of moments that takes your breath away"

söndag 23 augusti 2009

Efter en del krångel

så är Traderaauktionerna uppladdade. Bara 7 auktioner, men ändå stod det och tuggade...Fick avbryta och ladda upp de som inte var uppe, och så samma en gång till...
"KöpNu" på Mollysarna. Den gröna säljer jag med sorg, men den är för stor och jag använder inte den....

Hoppsan #327:an såldes på 9 minuter. Hmmm, för lågt pris kanske...750:- inkl frakt, men nää jag är nöjd med det!

2 kommentarer:

  1. Ja ibland går det riktigt supersnabbt när man lägger upp Mollysar på Tradera. Jag kör också alltid med "köp-nu-pris" för jag tycker det är bra. Själv blir jag jätteglad om något jag verkligen vill ha har ett sådant nämligen.

    SvaraRadera
  2. Hur går det med auktionerna? Och bloggandet? ;-)

    Hoppas allt är bra med dig! KRAM

    SvaraRadera