"I´ts not the number of breaths you take, it´s the number of moments that takes your breath away"

onsdag 5 augusti 2009

Lite shopping idag....

.....var i grannstaden idag, ingen molly av intresse - men väl en väldigt mollyinspirerad tunika! Gillade den direkt och då var det bäst att slå till.
Jag kan inte använda mollysar på jobbet, därför får man handla lite annat också.
Färgen är typ powder, 100% bomull (krinklad=strykfritt) och fina korsstygnsbroderier(även på andra ärmen)
3/4 delsärmar (me like)

Någon som kan gissa vilken affär?

Nu har jag även "vunnit" en auktion på Trendsales, på denna sidentunikan!!
Spännande, första sidenplagget fr OM. Gillar färgen samt mönstret på denna, är inte mycket för blommor på kläder.....och så 3/4 delsärmar (me like, som sagt...)

7 kommentarer:

  1. Den sidentunikan är nog jättefin och den andra var helt underbar! Men varför kan du inte bära OM på jobbet?

    SvaraRadera
  2. Jag jobbar inom omsorgen LSS Autism, en av killarna blir ibland våldsam och det händer att han kan riva sönder kläder :( Vi får ingen ersättning för så dyra kläder....Ibland har jag ju det ändå förståss, tex T-shirts. Men ett dyrare, fint plagg - Nej!

    SvaraRadera
  3. Aha, då förstår jag! Klart man ska vara rädd om sina kläder. Gissar på Indiska?

    SvaraRadera
  4. Nepp, fel gissat. Får se om någon annan gissar...Kanske ingen annan som läser *buhu*

    SvaraRadera
  5. Det där med kläder på jobbet kan vara ett gissel. hade samma problem när jag var inom BuP.
    Fin tunika, båda två föresten. Jag gissar på KAppAhl!
    KRAM!

    SvaraRadera
  6. Evalena, du har rätt!! Blev lite förvånad, hade inte räknat med att hitta en fin tunika där...

    SvaraRadera
  7. Shit!!!jag hade rätt!*dansar*
    Faktum är att ibland har de guldkorn på den affären. Det kan vara svårt att upptäcka dem men när de dyker upp är de supergrejor! Grattis till ditt fynd!
    KRAM

    SvaraRadera