"I´ts not the number of breaths you take, it´s the number of moments that takes your breath away"

söndag 23 augusti 2009

Hemma igen!


Dottern i Folkets Park
Vi har haft en riktigt trevlig och slapp helg (eller ja, en massa promenerande också...inte kul enligt barnen) God mat och shopping förståss.
Mest till barnen, nu när de vuxit en halvmeter eller så över sommaren ;)
Men mamma fick lite shopping också:

Får se om jag kan få någon att fota sedan...
Håller nu för fullt på att ladda Prolistern till Tradera, tänkte få ut lite ikväll.
Däribland 2 Mollysar. Shopping tär hårt i plånboken...

3 kommentarer:

  1. Kul att ni haft det bra. Jag bodde mitt emot Folkets Park i något år men jag har fortfarande aldrig varit inne där. *skäms*

    SvaraRadera
  2. PÅsarna ser spännande ut. Indiska har en massa godbitar inne just nu tycker jag. Kul att helgen blev lyckad!
    Rensade sonens byrå i veckan(han måtte ha växt en decimeter eller nåt) så jag var på shopping i helgen åt honom också.

    SvaraRadera
  3. Härligt du bor i Malmö! Där är jag ju varje dag... jobbar där ju!

    SvaraRadera