"I´ts not the number of breaths you take, it´s the number of moments that takes your breath away"

onsdag 12 augusti 2009

Dagens:



ca 1450 kcal Lite enformiga inlägg.....Lite trött efter jobbet, men nu jobbar jag bara i morgon också sedan är jag ledig till tisdag!
Rolig post idag:

Denna köpte jag på Trendsales av en tjej i Norge(!) Liite konstig passform...Ganska tajt över ärmarna och jättevid runt kroppen...Eftersom den är i siden så flyger den ju dessutom runt liksom, så det blir lite tältvarning...Provade med min Everyday cardigan och då låg den liksom mer runt kroppen, men jag hade tänkt mig denna mer som "finplagg" och då har man kanske inte kofta över...!?
Lite rolig text i nacken på denna:
485 - orginal vs replica 1-0 (är ju mycket snack om kopior nu)

1 kommentar:

  1. Denna har jag och den är väldigt snygg med ett svart resårskärp i midjan! Ananrs är det tältvarning som sagt...

    SvaraRadera