"I´ts not the number of breaths you take, it´s the number of moments that takes your breath away"

måndag 11 oktober 2010

Träningsrapport v. 40

Tisdag: 45 minuters rask promenad
           90 min Yoga
Onsdag: 45 minuter hemmaträning DVD  Mage o rygg (typ Core)
Torsdag: Gymmet  30 min rask gång på bandet, sedan mitt styrkeprogram
Lördag: 70 min rask promenad (här skulle jag varit på gymmet eg...men saker kom emellan, därför blev det bara gymmet 1 gång denna vecka)
Söndag: 90 min "Hot Yoga"/Bikramyoga    Ja, detta var en upplevelse! Själva programmet var inte superjobbigt, men i 40 graders värme så var det det.....Jisses vad svetten sprutade och rann. Lägg därtill att det filmades hela tiden, naturligtvis kom vi sist - så jag fick vara närmast filmkillen....
Väl hemma efter dusch och mat, så började jag frysa som 17 - nån reaktion kanske...?!.
I ärlighetens namn så har jag inte riktigt hämtat ännu....känner mig lite seg, och spänd i nacken/skuldrorna - ska lägga mig på spikmattan en stund, hade tänkt ta mig till gymmet idag.

Liten viktrapport kanske....Har tyvärr lagt på mig några kilon (typ 3), kanske något kan förklaras av ökade muskler...? De andra två av för mycket skräpätande. Nu har jag satt VVonline på viktminskning istf jämvikt. Har redan gett minusresultat, så jag hoppas att resten försvinner inom några veckor!

1 kommentar:

  1. Tänk om jag oxå kunde "komma igång" med träningen...:-( men just nu går det inget vidare!!
    Nope jag har inte bytt för bli ledig någon helg utan jag har i mitt schema att jag jobbar helg 3 ledig 4 jobbar sen helg 5 och 6 och är sen ledig 1 och 2.....jag blev inbeordrad att jobba helg 4,vilket var mollyträff helgen men detta var söndagsdygnet så jag kunde ju vara med på träffen :-)så det är därför som det blev 4 på rad....sååå segt!!
    Ha d gott vännen!
    Kram!

    SvaraRadera